ARCHI
  • Тенденції
  • Навчання
  • Події
  • Новини
  • Подорожі
  • Російська
ARCHI
  • Тенденції
  • Навчання
  • Події
  • Новини
  • Подорожі
  • Російська
0
0
19
  • Тенденції

18 мегатенденцій від Trend Hunter

Шість моделей можливостей та 18 основних мегатенденцій від Trend Hunter – ключ до розуміння змін і підказки для бізнесу, щоб створювати затребувані товари, пропонувати актуальні послуги та говорити зі своєю аудиторією на одній мові.

Конвергенція

Об’єднання ідей означає злиття сили кількох ідей в одну. Це дозволить підвищити привабливість вашої ідеї.

  • Комбінування.
  • Додавання цінності.
  • Спільний брендинг.
  • Фізичний + цифровий.
Мегатенденції

Спільне створення. Бренди, продукти, послуги і клієнти – всі більшою мірою створюють взаємозалежний світ.
Гібридизація. Кордони стираються, оскільки бізнес-моделі, продукти і послуги об’єднуються, щоб створити унікальні концепції та досвід.
Багатосенсорний. Технології, доповнена реальність, віртуальна реальність та інтерактивні можливості підвищують наші очікування в сфері розваг, роздрібної торгівлі та навіть їжі.

Скорочення

Скорочення передбачає, що менше означає більше. За рахунок виключення неефективних і відточування найефективніших частин ідеї.

  • Спеціалізація.
  • Ефективність.
  • Краудсорсинг.
  • Передплата.
Мегатенденції

Курирование. Гипер-целевые предложения, услуги, подписки и рекомендации для упрощения жизни с помощью лучших вещей.
Мгновенное предпринимательство. Новые услуги упрощают создание концепций, финансирование, запуск и создание компаний.
Простота. В быстро меняющемся, загроможденном мире простота выделяется, что приводит к целенаправленному бизнесу и чистому дизайну.

Курування. Гіпер-цільові пропозиції, послуги, передплати й рекомендації для спрощення життя за допомогою кращих речей.
Миттєве підприємництво. Нові послуги спрощують створення концепцій, фінансування, запуск і створення компаній.
Простота. У швидко мінливому, захаращеному світі простота виділяється, що призводить до цілеспрямованого бізнесу й чистого дизайну.

Перенаправлення

Перенаправлення починається з очікування споживача, а потім перевертає його з ніг на голову, щоб забезпечити абсолютно новий, незабутній досвід.

  • Переорієнтація.
  • Зміна напряму.
  • Дивувати.
  • Гейміфікація.
Мегатенденції

Досвід. У світі, що перенасичений «речами», досвід стає більш важливою валютою й життєвим пріоритетом.
Гейміфікація. Застосування ігрової динаміки до проблем реального світу призводить до того, що світ стає більш конкурентоспроможним і цікавим.
Трайбалізм. Споживачі не хочуть, щоб їх поділяли за віком, статтю або іншим традиційними демографічними характеристиками. Групи прихильників легше сформувати навколо певних інтересів і навіть брендів.

Циклічність

В основі циклічності лежить старе прислів’я: «history repeats itself» (історія повторюється). Це переосмислення, щоб викликати сентиментальний відгук.

  • Ретро.
  • Покоління.
  • Економічний + сезонний.
  • Цикли, що повторюються.
Мегатенденції

Натуральність. Прагнення до екологічно чистих продуктів, включаючи місцеві, органічні, переробленні й придатні для переробки інгредієнти.
Ностальгія. Приємні спогади підживлюють бажання перенести минуле в сьогодення, особливо в роки становлення.
Молодість. Світ стає більш грайливим, який рухається поколіннями, неготовими до дорослішання, включаючи бумерів, які хочуть більш активного та насиченого життя. Старіння – це розширення незалежності, а дитинство – це дослідження, а не наївність.

Розбіжність

Метод мислення, який свідомо йде врозріз із загальноприйнятим плином. Дивергенція – відмінний інструмент для боротьби зі скептицизмом щодо брендів – це бунт і диференціація.

  • Персоналізація + налаштування.
  • Статус + приналежність.
  • Стиль + модифікація.
  • Повстання поколінь.
Мегатенденції

Справжність. Соціальні мережі та опір традиційній рекламі створили прагнення до автентичності та реальності. Споживачі очікують більшої прозорості.
Багато до багатьох. Скептицизм щодо великих брендів викликає зростання P2P (рівний до рівного), який підкреслює відчуття підтримки з боку співтовариства через малий бізнес.
Персоналізація. Індивідуальність має першорядне значення для споживача, який розуміється на брендах. Немає нічого більш унікального, ніж персоналізований предмет. Технології дрібносерійного виробництва й більш особисті медіа створюють надію на персоналізацію.

Прискорення

Спосіб мислення, заснований на русі вгору та вперед. Прискорення – це навмисне просування.

  • Удосконалювати одну річ.
  • Бажана ікона.
  • Перебільшена особливість.
  • Переосмислення рішення.
Мегатенденції

Штучний інтелект. Ми вступаємо в революційну нову еру, яка характеризується експонентне зростанням даних, робототехніки та інтелекту. (Лінійне зростання – стабільна в часі пряма лінія, то лінія експонентного зростання схожа на зліт).
Каталізація. Бренди взяли на себе роль прискорення особистісного розвитку споживачів.
Просьюмеризм. Сьогоднішні споживачі – від контенту, що створюється користувачами, до культури виробників, – це творці і експерти. (Просьюмеризм – явище, що означає появу спільнот, які одночасно й виробники товарів, послуг, й споживачі).

ФОТО: Sharon McCutcheon/Unsplash

ARCHI Тенденції

Про глобальні й локальні тренди в різних сферах, і приклади застосування їх на практиці читайте в розділі Тенденції.


Share
Pin it
Share
Share
Share
Related Topics
  • Тенденції2021
ARCHI Media

Онлайн-медиа о тенденциях, креативных идеях и инструментах для развития бизнеса.

Previous Article
  • Тенденції

Тренди 2021 від Facebook IQ

View Post
Next Article
Неочевидне: 10 мегатрендів 2021 від Рогіта Бгарґави
  • Тенденції

Неочевидне: 10 мегатрендів 2021 від Рогіта Бгарґави

View Post

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

You May Also Like
Неочевидне: 10 мегатрендів 2021 від Рогіта Бгарґави
View Post
  • Тенденції

Неочевидне: 10 мегатрендів 2021 від Рогіта Бгарґави

  • ARCHI Media
  • 22.02.2021
View Post
  • Тенденції

Тренди 2021 від Facebook IQ

  • ARCHI Media
  • 11.01.2021
View Post
  • Тенденції

10 трендів у дизайні та архітектурі 2021 від компанії Makhno

  • ARCHI Media
  • 04.01.2021
View Post
  • Тенденції

Екошкіра з листя кактуса

  • ARCHI Media
  • 18.12.2020
Тенденції
  • мероприятия февраля
    Афіша бізнес-подій. Березень 2021
  • Неочевидне: 10 мегатрендів 2021 від Рогіта Бгарґави
    Неочевидне: 10 мегатрендів 2021 від Рогіта Бгарґави
  • экологическая ОБУВЬ ИЗ СОБАЧЬЕЙ ШЕРСТИ
    Екологічне взуття з грибів і собачої шерсті
  • Афіша бізнес-подій. Лютий 2021
  • Бізнес в дизайні інтер’єру. Makhno
ARCHI
  • Контакти
  • Про портал
  • Допомога
  • Рекламодавцям
  • Правовласникам
Тенденции, креативные идеи и бизнес-инструменты

Input your search keywords and press Enter.